body paint.

Idag så hade jag en fotografering för surface mag. sjukt kul.
jag var målad blå/grön över hela kroppen tillochmed i ansiktet.
sen fotade vi ute och det var helt sjukt fint.
nu är jag hemma igen och katya kallar sej själv för min mamma och vill att jag ska stanna hemma ikväll.
för jag vill ut. Maxx tjatar igen och jag vågar fortfarande inte träffa han. så jag går nog ut med stazja.
nu predikar hon om hur dåligt pizza är haha. hon är helt otrolig, älskar henne.
do you want a boyfriend? how will you get a boyfriend with thoose things on you? vi pratar om tjocka människor! helt hysteriskt. hon menar fett valkar för er som inte fattar. jag skrattar bara xD
nu googla hon tjocka människor haha, herregud.

jag ska väl ta tag i kvällen och göra något kul antar jag. fast jag har 11 castings imon. jobbigt!

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0