Intressant dag

Idag var en intressant dag. igår med förresten vi börjar med det.
träffade min älskade Stazja och gick ut med henne och några pr killar. blev upphämtad i en bil för 7, vi var 14 som åkte med. sen fick vi fina middagen, sedan bar det av till en klubb och såklart vip där det flödade champagne, jag var lite tråk och ville hem för jag skulle upp tidigt dagen efter så fick jag två flaskor champagne i händerna som jag knöt heliumballonger runt och dansade omkring med tills jag hade druckit upp dem och då fick jag en ny med en ballong på haha. de hade lovat mej att jag skulle få åka hem vid 1, klockan 4 ramlar jag in i lägenheten. måste upp vid 9 för att gå till agenturen. alla modeller var där för vi skulle visa för alla på img hur vi gick. så det var som en catwalk alla modeller satt vid sidan som publik och själva agenturen satt längst fram och skrev notiser om hur vi gick. det var också filmkameror överallt. jag var så nervös att jag skakade, men allt gick bra och de tycker att jag går bra. sen efter det var det ut på castings som gällde och när jag sedan gick hemmåt så hoppar ellington på mej och skrämmer ihjäl mej och trycker in mej i hans bil där stazja och hennes boy sitter. vi åker runt ett tag och sen bjuder han på mat. Maxx, en kille jag träffade i singapore, är i nyc och skickade ett sms och ville 'take me out' ikväll men det ville inte jag, sen ringer marcus schenkenberg och vill att jag ska hänga med ut men det ville inte jag sen säger stazjas kille att han kommer och hämtar mej vid 9 för att vi ska gå ut och jag sa nej men han sa vi ses sen haha, jag måste verkligen sova för jag ska upp vid 7 för en fotografering. annars har det inte hänt något speciellt. vi fick feta giftbags av agenturen, braha saker!

nej nu ska jag sova.

x emma k

Kommentarer
Postat av: Sara Kakan

HAHA du är galen, marcus schenkenberg och du är kändisar. :D :(

2008-08-29 @ 11:22:40
Postat av: camilla

hur kan man inte vilja festa med marcus schenkenberg ? :O

2008-08-29 @ 13:22:27
URL: http://camillasundaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0