Russian lover.

Idag hade jag 14 castings, jag hann med 10.
sen hem och flytta igen nu bor jag på hotel med katya i 2 nätter sen flyttar jag igen... till brooklyn herregud

Katya är nog den roligaste tjejen jag träffat, helt serriöst.

innan satt hon och pratade om vad folk hade för fördommar om ryssland.

detta fick hon fram medan jag skrattade ihjäl mej

' yea its snow all year around and our football team sucks cuz we dont have cell phones in russia som when they see one they just stare and atop playin, and i dont understand why people wanna start a war against us cuz what will we do take up our sticks and train bears?'

satt på tunnelbanan idag och 3 personer kommer på, den ena håller en joint och går fram till metro kartan och säger, 'its such a paranormal atmosphere here, och sen pekar hon på kartan thats jesus and thats god but i cant see any angel'

ja min dag har varit sjukt kul.

jaja nu ska jag sova, casting imon igen.



x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-30 @ 07:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0