Bongobanga.

Igår lekte jag med emma, sen blev det bongo fo sho. träffade Helga, Minna, Amanda, Nadine, Celie, Moa och så där. sen gick  vi hem till Emma vid 10 typ och då skulle vi leka piersare, det gick ju inte så bra som vi ville haha. sen åt vi lite mat, och sen spelade vi sims i massa timmar, vid 5 typ bestämmde vi oss för att gå och lägga oss men sen pratade vi tills klockan var över 7. men jjag tvingade upp oss vid 1 iallfall (förlåt emma) och då gick vi till claras och åt lite sen gick jag hem till Nadine och kollade på Amelie, underbar film. nu är jag hemma och farmor och Sara är här.

sitter och äter pepparkakor med min boll just nu, haha så söt.

det finns bilder från igår och så, men min kamera ligger liksom i väskan i hallenså jag laddar nog upp dem lite senare ikväll.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte kunna lägga upp lite modellbilder också på din blogg?

2008-12-06 @ 01:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0