ge mej en vinterdrog.

jag ska resa någonstans vida heathrow london, dit dina fingrar aldrig når.

ja det är så det är jag har lämnat london, johan och britney och begett mej  hem till kalla sverige. eller jag ska väl inte klaga london var minnst lika kallt.

landade i stockholm halv 1 igår natt var på hotellet vid 2, somnade vid halv 4 och mitt alarm gick av vid 6. helt klart lyckat. men jag kunde verkligen inte sova, jag var helt klarvaken efter flygresan. men mitt jobbi dag gick bara bra. vi tog runt 12 bilder och de var ursnygga. vi var i en fabrik kind of, det var sjukt kallt, det kom liksom imman är man andades och där stod jag halvnaken och fottade haha. det hela var ganska komiskt, det var 3 emmor, jag, fotografen och stylisten haha. så det var lite förvirrande liksom.

jag är helt snurrig i huvudet, jag tror att jag fortfarande är i london hela tiden, när folk pratar med mej svarar jag på engelska för jag tror att de inte kan svenska haha. så går det väl när man knappt sagt ett svenskt ord på länge i guess.

nu är jag så sjukt hungrig att jag dör, och de har ingen roomservice på det här hotellet så jag måste helt enkelt ta på mej kläder ringa någon som är trevlig och ge mej ut i regnet för att hitta en burger king för det är det jag vill ha. haha

for ur information, jag anländer i habo/jönköping imon dårå, så ni som känner för att vara sociala med en person som garanterat har saknat er så, call me bitches!

ja här i sverige är det ju verkligen vinter, och idag såg jag var det var för månad och blev helt chockad, jag trodde typ att det var början av november haha. vintern drogar mej i guess, jag glömmer tid och rum. hates it.

haha nu kom jag precis tillbaka från 7 11, behövde mat och chips, så nu ska jag äta chips och kolla på SVENSK teve, underbat liksom.

här kommer lite bilder från innan jag åkte och när jag var borta, enjoy you silly bitches hah.




nej nu ska jag sluta skriva det känns som om jag skulle kunna hålla på hela kvällen men då är det ju ingen som orkar läsa sen haha.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0