hela världen är så underbar.

Nu har jag suttit hemma hela dagen, har varit väldigt skönt. har även bara rökt en cigg. vilket gör att jag känner mej duktig, irriterad och röksugen haha.

nu så kommer snart folk hit för att baka och så och så vill jag nog ut och gå. är inte på humör för att baka liksom.

imorgon kommer Adam, JAAAA! har inte träffat min baby på en månad nu för han är hos sin man i Ystad.

dagen har gått ut på att jag äter mej tjock på pepparkakor. såå himla gott.

nu ska jag göra lite tomatsoppa, är sjukt sugen på det haha. det är ganska konstigt jag ääälskar ketchup och har det på allt, jag älskar tomat juice och dricker det hela tiden och jag älakar tomat soppa men jag klarar inte alls av tomater i sej haha.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0