if i could change one thing in life id make time for us

Nu blir det serriöst snack...


dessa 2 dagar har varit jobbiga. för mina minnen knackar på bakdörren, tar sej in och fräter hål på min hjärna. jag blir galen. varför skulle jag vara så dum att kolla på gamla bilder på bdb, idiotiskt!
som snön utanför mitt fönster smälter bort smälter mitt starka självförsvar bort. vet inte hur jag kan må så av detta efter så pass lång tid, antar att man aldrig glömmer som adam sa. jag vill leva i nuet, inte låta mina känslor styras av det förgågna, för det tar sönder mej. ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.
NEJ nu ska jag sluta, jag ska sikta in mej på framtiden...

idag har jag städat mitt rum och ätit gröt, en väldigt givande dag anser jag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

Om du ha fått i dig gröt är de en givande dag, helt klart ;D



Du vet ja finns här <3



pusspuss

2008-12-14 @ 19:00:14
URL: http://www.miloo.se/jkpgadam
Postat av: Anonym

Jag gör alltid samma sak. Bilddagboken är på det sättet vedervärdigt.

2008-12-14 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0