killing lonliness.

Glömde skriva igår, men jag gjorde väl ineså mycket, eller jag kommer ine ihåg haha

idag åkte jag in till stan vid 1 och träffade adam innan han åkte till ystad. gick i alla affärer i hela jönköpingmen hittade inga nyårskläder, fören vi går in på åhléns, därfanns det snygga sakerminsann haha. men jag köpte inget.

sen när adam åkt så åkte jag hem till nadine och vi kollade på pocahontas (hur stavas det) och på from hell, mycket bra filmer. vi åt ciki mama (och hur stavas det haha) och massa sourcream n onion stjärnor och drack cola. gott gott  gott!

har provat minanya pälsjackor och en av dem passar bra men de luktar liksom typ mögel, de har ju hängt i mormors lillstuga i 1000 år haha. men jagska lämna in dem så de blir lite omsydda tror jag.

nyår har löst sej med, så nu är allt litebättre i mitt liv känner jag haha.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0