missförstånd.

i natt kom matilda hem till mej och så åkte vi och hämtade hennes kompis på en fest i stan och körde hem henne sen åkte vi hem till matilda och åt mannagryns gröt, det var dodis!
somnade vid 4 och upp igen vid 12 för att åka in till stan.
jag gick till skolan och var med på en historie lektion, blev nästan utslängd det var spännande.

sen åkte jag emma och helga hem till minna för att mata hennes chinchilla elftersom minna är i thailand.
kvällen var planerad hemma hos emma med adam, vi skulle baka och så.
sen blev det inte riktigt så eftersom emmas mamma har jobbat natt och behövde vara hemma och sova. vilket man får respektera. jag är hos emma ändå för att vi hade planerat att jag skulle sova här. men nu blir det ingen grej av det utan bara chill. denna situation blev ju lite konstig men vi kan ju inte hjälpa att det inte gick i hop sej. dock försökte vi komprimissa med att träffas en stund men nej.

nu har vi ätit tomtegröt och nu ska vi väl mest ta det lugnt.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

JAG!!!!!! försökte kompromissa emma, lite skillnad, whatever, its like fashion one day your in and the next day youre out! palla sånt

2008-12-16 @ 16:12:09
URL: http://www.miloo.se/jkpgadam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0