En dröm om mammas sommarfamn.

Idag vaknade jag av ett ryck vid 10, larmet på min lånemobil skrämde ihjäl mej. så jag gick upp och tvättade massor. konstigt ändå att inte adam vaknade av oljudet haha.

sen kom matilda och hämtade oss så åkte vi in till stan, adam åkte och solade och jag och elin (min sis) åkte till a6 för lite jul handling. lyckades köpa allt som skulle köpas förutom till min sis själv. lite jobbigt jag är så dålig på att komma på ideer.

nu är jag hemma och har filmat in en film som ska skickat till paris, Carina ansåg att de behövde en ny på mej haha. alltid lika kul.

min liktorn är på G tillbaka det gör väldigt ont. måste köpa nya plåster.

nu ska jag lägga upp lite modellbilder för det vill jag haha.



där var några, sen hade jag inte så många fler på min dator. men som sagt det finns på imgmodels.com och så.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

höstbilderna har jag kommenterat innan, men de är så extremt snygga.

2008-12-09 @ 23:45:42
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: adam

ja sov hårt asso! loves the pics.

Postat av: Ajdahanej

Du är verkligen en av de vackraste människorna jag vet.

2008-12-14 @ 11:58:17
URL: http://stylebyida.blogg.se/
Postat av: clara

åhh så fina bilder du har

min favorit e den när du har grå klänning på dig aaas snygg

2008-12-21 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0