I dream my days away.

Nu är jag på resande fot igen, eller alltså jag åker buss haha. påväg hemmåt. sitter på swebus och älskar dem för att de har trådlöst internet haha.

höll på att komma försent till bussen för jag fastnade framför teven, kan inte komma över att de pratar/textar på svenska, helt underbart haha.

när jag kommer hem så tror jag minsann att jag ska träffa Emsz, och sen vore det kul med bongo ikväll om det är något rolig som ska dit?

jag har även planerat att träffa malin innom en snar framtid och att åka till eva helene i danmark skulle vara kul.

okej jag ska sitta på den här bussen i 1000h så jag kommer säkert skriva sen igen, eller somna vem vet hah.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0