my new bff

Nu ha rjag precis kommit hem.

började dagen med att försova mej, det är mitt hjärta igen, det rusar iväg och jag kan inte sova jobbigt.
men jag vaknade tillslut och åkte in till stan och träffade Nadine för en dag av att vandra mellan alla affärer jönköping har att erbjuda. hittade som vanligt inte. jönköping borde verkligen inverstera i att ta hit lite mer fashionable stores!

sen tärffade jag min syster och hennes två kompisar och vi gick på bio. twilight, och herregud vilken film. bästa filmen på länge.

och nu är jag som sagt hemma och kollar på den senaste säsongen av simple life eller som det heter paris hilton - my new bff. loves it!

imon är det nyår exciting exciting. känner inte att jag kommer vara så glamourous dock.. haha

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal var killen, som du gick med?

2008-12-30 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0