blah blah blah.

Nu har jag precis kommit hem.
sov jos adam i natt för allt var jobbigt och han är bästa trötstmedlet<3

igår så var vi på claras och sen så chillade vi bara, sen idag så gick han upp och hade nationella medan jag sov men jag sov inte länge utan jag gick upp vid halv 10 och åt frukost sen kom adam hem och sen kom nadine med. då pluggade de lite och jag hjälpte till, sen kom emma och minna förbi!<3 sen gick vi till bongo och träfade fint folk. nu är jag hemma igen, jag och pappa kollar på macken! loves it! han läser uti vår hage och jag dricker te och äter taco chips. gott gott!

stazja och jag har pratat varje dag i 3 dagar med, och planen på att flytta till ny tillsammans börjar bli sanning, vi ska nu kolla på lägenhet i ny i januari och allt går som det är tänkt.

nej jag känner att jag druckit en för många öl för att skriva här, vi tar det imon.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

<3

2008-11-13 @ 06:49:52
Postat av: gay husband

loves you

2008-11-13 @ 11:50:47
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0