do you love ur ciggs dear?

okej idag köpte jag mitt sista marlboro lights för förhoppningsvis ever.
jag har 4 cigg kvar och de ska vara slut innan i morgon för då slutar jag på riktigt. det är en dyr hobby som ska avslutas

mitt andra problem just nu är att jag äter clementin. haha det är inget problem egentligen men det tar typ en timme för mej att äta en för jag klarar inte av att äta det vita så jag måste pilla dän allt det innan jag kan äta dem, jobbigt är det med det är liksom en tvångstanke jag har.

dricker te gör jag med men det behöver jag inte skriva för det gör jag 24/7 haha. just nu dricker jag english vreakfast för det smakar som när jag och mormor var där för några årsen och bodde på ett litet hotell och åt frukost. minnen!

jag har fått frågor om att lägga upp fler modellbilder, det kan jag göra när jag orkar hämta dem till datan haha. så länge kan ni hitta mej på
mikas.se
imgmodels.com
avemanagement.com
uniquemodels.dk (tror det heter så eller googla det)
osv osv

idag träffade jag adam, igår bestämmde vi att vi skulle ses vid 12 men jag vaknade halv 1 och ringde adam och då väckte jag honom, det slutade med att vi hade en claras dejt vid 5 haha. vi är lite sega. där var det prat skvaller och chai som gällde. det var fint, sen åkte jag hem och det var så sjukt kallt att gå hem så det var inte sant. och halt! bron genom skogen var som en isbana där jag åkte fram, inte som en isprinsessa precis men ändå haha.

det är runt 3 minus nu och jag dör varje gång jag går ut för att röka, ska bli skönt att slippa det nu.

pratade lite med malin idag och hon vill komma hit i veckan! yay.
känns bra att vi börjat prata igen och så. hon är en så sjukt fin vänn och en person jag verkligen behöver i mitt liv.

jag har redan börjat planera vad jag ska ha på mej när jag träffar alla jag känner i ny haha. typ det första jag tänker när jag ska åka någonstans 'oh no i have no clothes' haha.

åker alltså till munchen om typ 10 dagar. sen direkt till london. längtar! britney är där och ska bli kul att se han igen. johan är inte där och det känns för jävla bra! haha

långt inlägg det blev xD

x emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0