for a diamond ring ill do those kind of things

Idag vaknade jag alldelles för sent.
vid halv 2 tog jag mer ur sängen och insåg hur röksugen jag var. helt galet.
så jag drack massa te och åt muffins och godis haha. min syster är nämligen en hemma fru vid 14 års ålder så hon bakar massa hela tiden<3

sen så skulle jag åka in och tvätta med adam men insåg att det finns noll kronor i min plåndbok och att jag måste tvätta massor innan jag åker, det är ju bara 6 dagar kvar lixx.
så jag fick tacka nej till det och började istället tvätta, snart finns det inga mer kläder på golvet i tvättstugan jag är duktig!

efter en stund plingar mobilen och det är nadine som undrar om jag vill joina för en kväll med henne nikki millan och anton, jag var ju tyvärr tvungen att tacka nej till det med, lite tråk.

min händelserika dag var alltså att jag tvättade haha. och sen har jag ätit med pappa och elin med, kyckling pasta från hotellet! gott. jag har varit riktigt duktig på att bara hålla mej till kyckling och fisk. när jag sa det till pappa idag började han skratta och sa 'och du är dotter till en älg jägare' haha

pappa hjälpte mej att skära bort min liktå idag, så nu är det inte så utstående liksom, fast det är ju inte helt okej än. så jag satte på ett till plåster, hoppas det går bort snart!!

nej nu ska jag byta i maskinen igen

x emma k.

Kommentarer
Postat av: xfhk

tråååååk!

2008-11-08 @ 16:28:23
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0