I dont give a fuck if u hate me.

Nu har jag precis kommit hem från Adam.
igår var han här i habo och vi kollade på film och bakade 5 mins kola. det smakade bra men såg inte lika bra ut, som vanligt när vi har varit i köket. sen gick vi ut och gick lite med.

Idag vaknade jag och adam sent och åt frukost sen fick vi för oss att gå till jönköping vilket är litemer än 2 mil. så då gick vi. kallt regnigt och blåsigt var det. men vi gick powerwalk hela vägen och klarade det hela på 3h. mycket bra,

nu är jag hemma och frusen och löt och skit irriterad. ingen kan prata med mej just nu. det är för jag ärså röksugen, och jag är arg på alla tråtts att de bara försöker vara snälla och jag pallar inte. allt känns jobbigt. ge mej en cigg! eller gör inte det förresten.

jag vill bara att jag ska ha ett bra humör med eller utan cigg.
idag tog jag det sista nicotin plåstret med så nu blir det jobbigt.

BAIZ!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

känner humöret asso! ja dör!!! gah!

2008-11-09 @ 21:19:00
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/
Postat av: jennifer,

funkar nikotinplåster verkligen?

2008-11-10 @ 00:44:06
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0