im just tryin to have a blast.

okej har precis kommit ur duschen på mitt b&b rum, helt otroligt vad konstigt det är. ingången är liksom genom en restaurang och sen upp en våning så är det små rum där, får liksom känslan av att det är hit många män tar horor och så haha. för det som finns i minibaren är liksom champagne och jordgubbar haha.

satte på teven och varannan kanal är porr. tyskar alltså. hittade tillslut en musik kanal haha.

rökningen gick ju åt helvete med. synd, men jag var nog inte redo. jag blir det någon gång, snart hoppas jag,

fick mail av karina Dial, ska bo i hennes lägenhet i london, fint tycker jag. sen hoppas jag på ny snart.

'jag vill ju att detta ska vara ett sånt fall där det inte hinner gå åt helvete utan att vi gör något åt det nu. att det inte blir ett sånt där fall när man sa "vi trodde vi kunde klara av det eftersom det inte var så farligt först men sen spårade det ut" jag villatt det ska hända nu, när det fortfarande inte är så farligt. men hur gör man det, hur förklararman det för någon som är i förnekelse?'
-
tankar i en 18 årings huvud.

ska upp vid 7 imon så jag ska sova tänkte jag.

nu spelas boney m på teven och jag ger upp, kanalerna här är utom räddning.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

så är tyskland.., tyvärr

2008-11-14 @ 01:17:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: billy

missade ditt samtal juuuuu :( om du kan ring när du ser detta, vill ventilera! :)

pusspuss älskar dig (porr är bra)

2008-11-14 @ 14:08:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0