Munich <3 me

Idag jobbade jag med ett av de bästa teamen någonsin! hade så sjukt roligt och det gick så fort att vi han med 2 fotograferingar idag så vi behöver bara göra en imon yay! sen gick vi ut och åt barbarian food som de tydligen hette och ja det var barbarian. fick en halv kyckling på en talkrik, pommes och en öl haha. men gott var det.

vi tog sjukt snygga bilder och vi tog äve ett cover. nöjd är jag. hade tillochmed en rosa peruk på en bild haha.

mamma sa något väldigt intressant.
jag tror på reinkarnation (stavning) alltså återfödelse och ett tidigar liv. det gör mamma med och hom har gårr på flera möten med medium. och hon fick reda på att hon varit hora i western usa och så, men sen fick hon reda på att i livet innan det hon har nu så var hon gift med pappa och hade 2 döttrar som var jag och ellin men vi var tvillingar, och jag och elin dog i en bilolycka så mamma och pappa hade tagit självmord och sen återfötts och fått mej och elin igen, fast denna gpngen inte som tvillingar, MEN ni som tycker detta låter konstigt, det är därför jag och elin är födda 17 resp 18 april. fatta att jag och elin är tvillingsjälar på riktigt. nej jag tycker detta är läskigt i allafall.

när vi satt på restaurangen kom sanningen fram, jag är lite kändis här i münchen haha. alla hade tydligen velat jobba med mej i över 2 år men inte kunnat och hår killen hade intekunnat sova igår natt för att han skulle få jobba med mej. så han var helt seg hela dagen hah. sen tvingade han till sej min auograf på en bild av min ashley isham kampanj haha herregud.

det var något mer jag tänkte skriva om, hm.. nej jag kommer inte på nu, kanske imon.

JO! idag såg jag en man med ett ögonbryn. alltså inte att det varlite ihopväxt utan det var helt ihopväxt! helt jämnt, hela teamet satt och skrattade åt mej för jag kunde inte sluta kolla. hah (a)


x emma k.

Kommentarer
Postat av: billy

eey, ja vill se bilder från onsdags ;) hihi.

miss u aleady...



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

2008-11-14 @ 22:30:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelie

Illa med unibrow xD

2008-11-15 @ 12:04:31
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0