everytime we hit the club its like shh wow

i natt kunde jag inte heller sova, hjärtat såklart. kom på att det kan ha med mitt nicotinplåster så vid 3 fick jag nog och drog av plåstret och alla batterier i klockorna i mitt rum och gick och la mej igen. somnade såklart. misstaget jag gjorde var att jag bytte plsåtret vid 11 på kvällen så då gick ju hjärtat på klart igång av allt nicotin! smart emma, nya tiden är halv 1 på dagen. jätte bra. rökningen går med bra, inne på tredje dagen och idag harjag bara varit röksugen 2 ggr. och lyckades stå emot, yay!

såhär snygg är jag när jag inte kan sova i min rosa morgonrock!

Malin är här, hon ringde och väckte mej vid 12 för hon hade precis gått av tåget i habo och jag skulle ju såklart ha varit där och mött henne men jag försov mej pga att jag inte sovit på 2 dygn. lyckat.
så jag straskade ner till stationen och hämtade henne sen gick vi hem och hottade marit på gräsmattan, men lyckades inte fånga henne så jag gav henne bara mat, sen åkte vi in till stan och fikade på claras. i massa timmar sen så gick vi till bongo och träffade folk, fint var det. tog bara en p3 och en öl.

Malin drack caffe drink på Claras.

På bongo fanns Adam och Sofie. såklart ;D

Adam var röksugen och Mattias och Anton var där.

Vi dricker cider och grejor.


sen åkte vi hem igen och nu sitter vi är och kollar på svensson svensson.

vi har pratat igenom alla våra gemensamma minnen på dessa timmar, som vi alltid gör, som vi gör bäst. både bra och dåliga, mest bra dock. vi kom på att vi aldrig bråkat tråtts att vi umgicks så intensivt för 4 årsen.

nu har jag så ont i magen att jag dör. drack nämligen en smootie som mamma tagot med hem från jobbet (arla) och det var ju typ 200% mjölk i så inte konstigt att jag dör nu.

bytte precis mitt liktornsplåster och det var det äckligaste jag varit med om. själva liktornet hade blivit helt vitt, alltså vitare än ett papper, helt galet. blä!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

du är extremt stark som försöker sluta röka. jag har alltid halkat tillbaka när jag försökt

2008-11-06 @ 03:03:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: G

Hejsan! Intresserade av ny design till din blogg? Nu finns en fräsch bloggdesign på http://babbidesign.blogg.se Kika in, välkommen!

2008-11-06 @ 03:07:29
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0