plåstra om allt.

Idag har jag bara varit hemma och konsentrera mej på att sluta röka, det gick sådär jag rökte 2 cigg. men nu har jag bara en kvar och sen är thats it. men jag ringde mamma så hon har köpt nicotin plåster till mej.
och det finns visst plåster för allt nu för tiden. hon köpte liktorns plåster till mej med så nu kanske min tå äntligen blir bättre!

idag har jag varit väldigt hängig och trött och kall, var redo att gå och lägga mej nyss alltså, men ångrade mej så jag tog tempen istället och den visade 37.2 och jag har 36 i vanliga fall så deber har jag ju. så då tände jag i spisen!

ganska tråkig dag, ringde carina och bad om numret till temo, så nu ska jag äntligen fixa till min utväxt, eller ja när jag vågar ringa vill säga, ibland är det jobbigt att ha fobi för telefoner.
andra samtal jag inte gjort som har ställt till det för mej:

jag måste ringa tandläkaren, har inte varit där på över 1 år och sist jag var där så konstaterades det att jag hade hål (som vanligt) men jag åker alltid iväg när jag ska dit.

jag måste ringa axamo för att boka halkbana. jag har varit 18 i 8 månader och har fortfarande inte tagit tag i mitt körkort

när jag var i new york fick jag ett amerikanskt kredit kort av img som jag var tvungen att ringa ett nummer för att installera det har jag fortfarande inte gjort så jag har alltså  pengar på ett konto som jag inte installerat! lyckat liksom.

men att ringa är verkligen bland det värsta jag vet. jag blir så nervös att jag ibland lägger på igen. jag vet inte vad jag är rädd för men jag har liksom alltid varit rädd för att ringa. jag kan inte ens ringa kompisar utan att fråga om det är okej först genom sms eller msn eller så. ingen speciellt inte min familj förstår hur jobbigt jag tycker det är. det är därför saker aldrig blir av när det är samtal inräknat.

sitter just nu och lyssnar på Lil wayne - got money
helt otroligt att jag gör det, har hatat hip hop hela mitt liv och nu lyssnar jag frivilligt, men det blir väl så när alla man umgås med lyssnar på skiten.
och speciellt lil wayne för han är såå, alltså han ser ut som en våldtäcktsman!

känner för att ta av sminket sätta upp håret i en slarvig toffs ta på bysbyxor raggstrumpor koka te och sätta på sex and the city filmen.

det ska jag nog göra med.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

usch jag förstår precis det där med telefonfobi.

hoppas att du känner dig friskare och så snart! <3

2008-11-03 @ 22:35:24
Postat av: alexandra

usch, att ha telefonfobi är hemskt! bland det värsta som finns.

2008-11-04 @ 16:19:54
URL: http://teiubesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0