Hi my name is candy

nu har jag precis kommit tillbaka till mitt B&B efterdagens fotografering. vi tog 14 bilder och ursnygga! verkligen glad över att det blev så bra. och underbaraste teamet någonsin!! efteråt firade jag och heiko med några glas vin innan det var dags att åka. imon åker jag till flygplatsen igen. london är nästa anhalt. just nu funderar jag mest över hur jag ska få ner mina väskor för trappan till taxin men det brukar lösa sej, får väl slänga ner dem haha. (har tagit sönder en hel del väskor i  trappor)

nu kom jag på vad det var jag ville blogga om igår.
när jag och julia (fotografen) åkte från studion igår så kom vi på detta!: Karl lagerfeldts hår är ju vitt och pudrigt, vi kom på att det är kokain han har där. så när han behöver lite så är det vara att ta från håret. så vi räknade ut att han måste köpa koks för 10 000 euro varje dag. och detdär vita trillar alltid av hans hår och lägger sej på axlarna, då kom vi på en smart lösning åt honom, anställ MS! (vill inte skriva namnet för jag känner personen och han kanske läser min blogg vem vet haha.) så kan han bara gå jämte Karl och snorta från hans axlar när det trillar ner. HAHA helt galet. vi skrattade så vi fick ont i magen.

haha ja humorn är kul när man har jobbat en hel dag.

och rubriken är från ett skämt igår när jag fick på mej den rosa peruken och sa at jag hette candy, sen dess har de kallat mej och allt annat för candy haha.

pratade precis med adam, saknar dej billy!
och jag ska lägga upp bilderna men jag gör det i london när jag har chans att packa upp alla mina saker.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

nice talking to you silly.

ja gör de, vill se dem :D:D:D

älskar dig!

2008-11-15 @ 21:49:55
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/
Postat av: emma

var är du?._.

2008-11-20 @ 02:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0