sometimes love just aint enough.

Nu skulle jag egentligen lägga upp fina bilder från igår men smart som jag är så har jag redan packat ner kamera sladden, och kameran med för övrigt haha.

så ja, jag är nog fördigpackad nu. har packat i min sjukt koola hello kitty väska, sen ha rjag matchat det rosa med en röd väska, sooo fashionable haha. och en rosa dataväska med såklart! haha

just nu sitter jag och bollen och äter taco chips men han sitter bort från mej för han är tjurig, det är konstigt att han alltid är det när jag ska åka bort, undrar om han fattar det?

pratade precis med adam och han får mej att inte alls vilja sätta mej på det där planet utan stanna hemma med alla som jag tycker om, men det vet jag ju själv att det inte går så då gör jag inte det.

om 2h åker jag mot flygplatsen. sen lämnar jag sverige, det är väl det som är mest possitivt med det hela.

nästa gång jag skriver är jag i München.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tråkigt att vi inte hann träffas :/

men ha det bäst nu sötaste du <3

2008-11-13 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0