Halloween madness.

Okej gårdagen, började med att jag och Emma åkte hem till Minna.
Emma var Amy Winehouse jag var 60-tals bryd och Minna var sexy nurse

Minna!


Jag.


Emma

Sen efter lite pre pre party så kom Nadine som vampyr, Millan, Nikki som batman, Helga, Ludde, Sara som prinsessa och Simon.

Nikki


Millan


Nadine och lite Helga


Sara

det fanns en chinchilla som jag så klart blev kär i.

sen spelade vi ölspel och så. sjukt kul.
NIKKI BERÄTTADE ATT HON ÄR MED BARNOCH DET GJORDE HELA KVÄLLEN. GRATTIS GUMMAN!!!

ja vad händemer på förfesten jag drack lkite för mycket vin men jag klarade bussresan ändå, hade tydligen ringt min kusin och försökt tvinga av alla från bussen vid helt fel hållplats så jag kunde träffa henne men det gjorde jag sen ändå. hon hade kryckor, vet inte vad som hänt dock?

sen kom vi till bongo och så, det var big bongo så det var en jäkla massa folk. där träffade vi massa människor, böand annat Kent och Elias som jag gick på dagis tillsammans med haha helt galet.

sen dansades det mycket och så.




jag orkade inte ha mina klackskor på hela kvällen pga min tå så jag tåg av dem då fick jag en sko av alex så vi hade en sko var. jag satt jämte sara och så började jag blöda på mitt finger och jag bad henne hämta ett plåster, men av någon konstig anledning får hon för sej att det är min fot jag har ont i så hon tar av mej skon och lägger mina fötter på bordet sen springer hon och hämtar en som jobbar på bongo så hon kommer springande med papper plåster och bandage och tror att jag håller på att dö eller något, då har sara skrämt upp henne och när jag visar att det bara är fingret så säger hon helt shockad 'men då blehöver du ju inte bandage'  haha.

sen så gick jag emma och alex hem för att sova.
Nadine ringde klockan 5 och ville att vi skulle komma på efterfest mendet ville inte vi haha.

sen vaknade jag tidigt och kunde inte sova så jag var vaken haha typ.
sen ringde jag pappa så han kom och hämtade mej så åkte jag hem och då ville pappa att jag skulle hjälpa honom ställa ner motorcyklen på företaget så jag satte mej i lastbilen och körde, det var lite svårt men det klarade jag fint haha.

sen övningskörde jag med vanlig bil och hämtade mamma och sen så nu sitter jag här och pratar i telefon med nadine, snart ska jag duscha och sen ska jag ringa adam.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: jennifer,

åh, jag hade en chinchilla en gång för längelängesen. de är så underbara

2008-11-01 @ 18:06:53
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0