emma <3 håkan.

Kom precis hem från håkan konserten. helt underbart och som jag sa lyckades jag tränga fram mej längst fram. haha fint var det. men jag hade en lite jobbigt fjortis framför mej som hela tiden viftade med en hatt så då slängde jag iväg den lite fint.

innan håkanvar det förfest hos clara med emma amanda josefine minna helga och så. helt klart lyckat.

efter håkan var jag för seg för efterfest så jag åkte hem med min syster linda och linn. på bussen var det så sjukt mycket folk så jag fick sitta i min systers knä men det gjorde inte mycket <3

nu sitter jag och äter vegetariska vårrullar. sjukt gott. ska snart sova med är helt slut.

dagens hottie är såklart håkan hellström, finns det något underbarare? ingen annan får igång publiken som han. 9 gången jag såg han idag tror jag. helt underbart som vanligt.

dagens nottie är habo, för att det är så långt bort från allt. och att det känns helt jäkla värdelöst när man är trött och sitter på 1an påväg till jönköping och vet att man måste byta en gång till och åka i 30 min och sen gå i 15 min för att komma hem.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Linda

Håkan är bäst bäst bäst :D

2008-10-25 @ 20:56:16
URL: http://www.nogg.se/livetenligtlinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0