High school sushi

Lite bilder från Håkan konserten har jag minsann lyckats feppla fram.

Vi har oerhört pop den dagen


mina snygga pandor


Emmapussar är de finaste<3


Jossi har finaste vantarna så jag blidde en tisse på bussen till håkan


och håkan var såklart bäst som vanligt. han fick ju 5 stickor av jp med!!

Idag har jag blandannat städat och gått på bio med min syster och amelia.
vi såg high school musical 3 och den var lika bra som de andra 2. lite sorgligt då att det var sista nu och jag vet att jag ör töntig som gillar dem haha men de är så himla söta, det tog lite våld till att jag ens skulle gå med på att se dem från början men sen blev jag fast haha.

sen övningskörde jag massor med släp och grejor, spännande. jag var duttig nästan hela tiden.
åkte och hämtade min kamera hos adam som inte var hemma för han är i skåne och har övergivit mej!
åt sushi med!<3

sen hem och spela sims (tror faktiskt jag är beroende nu) haha. och nu råkade klockan bli mycket men jag fick höra att det är tidsomställning inatt?

x emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0