Late night broken hearts

Igår åkte jag och Nadine till Nikki och Anton där fanns även Millan. vi skulle ha skräckfilms maraton. vi köpte mat och snacks och börjademed att starta fredagen den 13de 1 sen var det the decent och sen gick fredagen den 13de 2-5 på teve. filmerna slutade vid 6 på morgonen och alla klarade att hålla sej vakna utan nikki, sötbollen somnade efter the decent.
men men över till filmerna, fredagen den 13de 1-5 sammanfattning. ett gäng ungdommar som hyr en stuga eller åker på läger i en stuga vid sjön, de röker på har sex och paddar kanot sen kommer en galen mördare och dödar dem. just det ja glöm inte vinden och regnet med! mycket viktig detalj. haha alltså verkligen varje film var en kopia av den förra och tillslut satt vi bara och skrattade och kommenterade för vi visst ju vad som skulle hända. men det var en sjukt värd kväll! tack!

sen sov vi till typ 11 och sen åkte jag hem och nu har jag bara förökt hålla mej vaken. men nu ger jag upp klockan är faktiskt 6 och man får sova då haha.

Nadine Nikki och Anton satt hela tiden och spelade på sina mobiler så jag bestämmde mej för att skaffa det spelet med så då gjorde jag det och nu är jag med helt fast i det. jewel quest heter det. haha

Carina ringde och jag har en option i london så jag åker antagligen nästa helg och sen direkt till ny efter det. hoppas hoppas!!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp fler modell bilder? :D

2008-10-29 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0