snowflake

DET SNÖAR! och inte lite heller. det är så sjukt deprimerande, nu är vintern här på riktigt.

och med rökandet går det sådär, jag är röksugen mest hela tiden men jag har bara rökt 2 cigg idag vilket jag anser är en rejäl förbättrning!

Idag var Micke här och så, det var mys

denna bild är dock från när jag hängde med han till hans pappa i stockholm, det var fint.

sen lagade han mat till mej för jag blev hungrig

det var snällt, han fyller även år på söndag och jag är bjuden på kalas på lördag! fint.

nu så sitter jag och kollar på teve men pappa vill att jag ska laga mat. vilket jag inte alls kan men jag får väl försöka haha

x emma k.

Kommentarer
Postat av: sofie

Aah the man without a face!. där ser man;D höhö.

2008-10-30 @ 23:50:12
URL: http://szofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0