sometimes i think sittin on trains

every stop i get to i'm clockin out game
MIA är grejen.

jaha så var man hemma i lilla Habo igen.
Stockholm var fint. hade gärna stannat längre, men måste ju hem och gå på håkan på fredag :D

idag gick jag på lite fler castings.  träffade bland annat HM's chef och lite fotograf agenturer. fint.

sen åkte jag tåg hela dagen, åkte förbi hallsberg och det var jobbigt, många minnensom flög förbi i mitt huvud, men vem ringde då om inte just minnerna, vi pratade en stund och jag är glad att vi är vänner.

jag har köpt en disco kula! en liten som jag ska ha som halsband, har velat ha en sån sjukt länge nu och jag blev galet glad när jag hittade en i gamla stan. yay!

mina fingrar är helt förstörda från när jag brännde mej på spisen igår. de är liksom vita haha. lyckat emma!

ja inte mycket mer att skriva åkte bara tåg hela dagen, spelade sims! det är ett bra tidsfördriv haha
nu ska jag dricka te

OCH JA JUST DET JA! JAG HAR KÖPT SEX AND THE CITY FILMEN! yay

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför köpa när man kan ladda ner gratis XD

2008-10-22 @ 21:55:18
Postat av: Anonym

varför köpa när man kan ladda ner gratis XD

2008-10-22 @ 21:55:50
Postat av: Anonym

<3

2008-10-23 @ 12:45:41
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0