Stockholm blir aldrig min stad.

Nu sitter jag här i Stockholm i en lägenhet som tydligen tillhör Viktor. en modell från mikas.

så ser han ut. snällt att låta mej bo här liksom :)

idag har jag träffat elle, acne, lundlund och lite så. castings i sverige alltså haha
imon jobbar jag ju för glamour. det blir fint.

har inte så mycket mer att säga idag har ju bara åkt tåg och gått på castings.
ine så händelserik liksom haha

dagens hottie är the sims! sjukt bra när man åker tåg eller helt enkelt bara har tråkigt.

dagens nottie är att gå gamla stans kullerstens gatur upp och ner i högklackat och resväska! galet jobbigt.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gamla stan passar inte klackar ><

2008-10-22 @ 11:08:27
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0