Thats hot.

Idag har jag haft tråkigt. ringde lite folk men alla dissade! JAG HAR INGA VÄNNER! haha

så jag har bara spelat sims och ätit chips hela dagen. så snart ska jag gå ut och gå.
men just nu kollar jag på mina simple life dvder. så sjukt bäst. just nu kollar jag på interns yay. mamma och pappa gillar det inte så pappa somnade och mamma satte sej vid datan haha.

nu har jag inte mycket mer att säga idag. vill veta när jag ska ill new york, borde kanske ringa carina. får göra det imon

mamma och lite mer folk ska till gbg imon och jag vet inte om jag vill med än, de ska åka så tidigt och de ska åka tåg, det tycker jag inte om, och dessutom vill nadine träffas imon(!) och det lockar lite mer haha.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: jennifer,

jag kan vara din vän.

eller så kan vi helt enkelt utbyta våra senaste sims-händelser. jag är hooked

2008-10-26 @ 23:12:44
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0