Portugal panik

Carina ringde precis och sa att jag har fått en biljett till portugal och jag åker imon TIDIGT!
så nu har jag packat och funderar på att ta en sväng förbi bongo, men det känns jobbigt för jag måste upp vid halv 4 imon.

idag tog jag mej upp vid 1 och åkte in till jönköping och gick runt i secondhand affärer med min peeps. det var fint. hittade en jacka jag vill ha.

Sebz

Emsz och Amanda är pussglada.

sen åt jag och amanda pizza.

sen träffade jag och amanda adam på claras. tog en chai latte och sen gick vi hem till adam och sen kom sara  och håämtade mej och vi åkte hem till mej och färgade hennes hår, nu har hon åkt på träning och jag har ångest över hur kvällen blir. får ju inte tag på mamma eller adam.

Dagens hottie är hawaii-pizza med pommes och kebabsås!

en överexponerad mej som äter pizza.

dagens nottie är att få reda på att man ska åka tidigt nästa morgon när man har planer.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emma

Din blogg är grymt bra ! fortsätt bara som du gör :)läser numera Adams oxå :D

2008-10-08 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0