The bongo beat.

Det fick bli ett inlägg till ikväll.
åkte till bongo iallfall. men drack bara cola det var fint.
har ju faktiskt hållt mej nykter i 2 veckor idag! lyckat!

bongo var fint med fina människor. kommer lite bilder på det.

jag och min man och beviset på att vi bara drack cola light haha


Maria var där med och var söt.


Sebastian och Ludvig var också där.


Dessa brydar med, Olivia Sar och Jessica.


och en Anton med.

fin kväll Bongo är alltid trevligt med bra musik och bra folk. det är liksom inte som alla andra klubbar där allt är ytligt och allt handlar om att hitta någon att gå hem med för kvällen, här handlar det om bra musik och chill. men jag var tvungen att åka hem tidigt för jag ska ju upp tidigt som sagt.
nästa gång jag skriver är jag i Portugal. yay!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: maria.

jaha ska du till portugal, vad det vad du sa igår. shit jag fattade inte det. haha. men gud va roligt. lycka till så mycket :)

2008-10-09 @ 21:39:48
URL: http://mariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0