Moppe bryden
Idag vaknade jag tidigt för jag skulle in till jönköping och träffa Anton.
vi gick till Claras för jag ville ha frukost och sen ner på stan för lite shopping.
Anton provade bland annat mössor.



jag köpte Berny pålssons nya, känn pulsen slå, ska bli fint att läsa nu när jag ska vara barnvakt i 3 dagar.

sen åkte vi till Antons replokal och hämtade en saxofon
replokalen var sjukt mys, nu vill jag med ha ett band! hah


Sen åkte jag till Emelie och Eve där fanns även Adam Sofie och sen kom Alexandra med.
Och TINKS! sötboll hund.


Sen efter en stund så åkte Sofie och Eve till a6 och jag Adam och Alexandra gick till Claras
Det var fint. sen skulle jag åka till Bankeyd och hälsa på mina kusiner och för att få reda på allt jag behöver veta inför att jag ska vara barnvakt. Kommer gå bra, har ju de bästa kusinerna men jag måste ta dem till skola och dagis och laga mat med och det vet vi ju hur bra jag är på.

Sen när jag skulle åka hem därifrån så var det kolsvart (inga gatulampor) och det regnade och jag åkte förbi ett vägbygge, jag åkte sjukt sakta för jag har ramlat förr när det regnat så jag åkte i 25 typ och helt plötsligt slår jag i bröstkorgen i mopeden och sen huvudet hårt i marken och nästa sekund glider jag flera meter under mopeden. jag tappar andan och handen gör sjukt ont och huvudet snurrar. men jag tar upp mopeden och åker vidare, måste ju hem liksom.
kommer hem och jag har ett sår i handen och bröstkorgen är helt röd och sårig jag har vridit om mitt knä jag haft problem med hela livet och huvudet snurrar lite.
Fint avslut på dagen liksom.

Just det, telefonen ringde och jag ska antagligen åka tillbaka till new york, väääääldigt snart :D

Ska börja med en ny sak på min blogg.
the hottie and the nottie (of the day)

dagens hottie är Adam - bara för att han är den han är.


Dagens Nottie är att trilla på moppen - bara för att det gör jäkligt ont.


Nu ska jag dricka mer te.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte coolt att trilla med moppen :/

Kompis har gjort något liknande med knät och sådär.



Men btw, du får rescensera Bernys nya bok här!

:D

2008-10-02 @ 07:09:43
URL: http://princessEva-blogg.se
Postat av: Shnög bög

emma då, gumman... uhuhu...

DU ÄR MIN HOTTIE MED DÅ!!!

2008-10-02 @ 13:56:30
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur lång är du ? Skulle vara kul att veta haha :)

2008-10-02 @ 14:52:57
Postat av: Loppan

AJAJ !



jag åker också till new york snart , eller snart i snart men om ett tag !!

2008-10-02 @ 22:30:34
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0