Tattoo time

Igår kunde jag inte sova för jag hade sovit hela dagen så när jag skulle gå och lägga mej kunde jag inte somna för mitt hjärta gick i 110 eftersom jag hade så mycket energi så jag gick och satte mej vid teven och drack te till klockan 4 sen somnade jag till ljudet av min klocka som sa 'its 4 o'clock pm' fint vare.

tvingade upp mej själv klockan 10 för att åka in till jönköping, gick till skolan och träffade fina folket.
åt lite skolmat och gick sedan till juneporten och hämtade disoto för vi skulle ta hand om han för Hanna skulle jobba.

disoto är en sötboll


Vi gick hem till Adam och sen tog vi bussen till a6 för Nadine skulle hämta sin mobil.

Nadine är det sötaste som finns.


Disoto fick hänga med i väskan för man får ju inte ha hundar på a6

efter det åkte vill ner till stan igen och jag shoppade lite med hjälp av Sofie



Sen träffade jag de här brydarna för snyggemma skulle taturera sej.
så vi tog bussen till mitt ute i ingenstans när det fanns äpplen och kor
och gick till ett gult hus där det fanns en man vid namn Polarenper.


där fanns även en söt katt som alla älskade och som rev sönder oss.


Sen började processen och det såg lite läskigt ut först..


men det blev jätte fint och alla var glada :D


sen när vi skulle hem gick inte bussen fören om 1h så vi roade oss så gott vi kunde bland äpplen och majs.
kallt var det, men jag hade på mej denna stickade kofta jag köpt idag på indiska och halsduken med huva jag köpte på vila. fiint. sen tog vi lite bilder i skogen och plockade majs och så, sen kom bussen och vi åkte in till jönköping igen, sen skulle jag ta bussen hem men den gick inte heller fören om 1h så jag ringde Adam så han och hans syster och disoto kom och mötte mej och de köpte godis sen gick jag tillbaka till busstationen och där träffade jag Maria, det var fint då fick man sällskap på bussen. sen gick jag av och hem och fick mat. BRA! var vrålhungrig.
Här var det släktträff farmor och min kusin och farbror var här.

Dagens hottie är Disoto som är sötaste hunden i världen

nu är jag paris på riktigt.

Dagens nottie är att sitta fast i majs landet i en timme i en kofta

Emma och Helga älskade det!

Nu dricker jag te och ska snart sova.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Bella.bong

DU ÄR SNYGG!!! :D

2008-10-08 @ 09:14:37
URL: http://www.naturligtvisabella.se
Postat av: sahra

HUNDEN ! ge mig den.

2008-10-22 @ 11:06:45
URL: http://saaaahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0