smokin' hurtbulle.

jag är en hurtbulle!
igårkväll gick jag ut på en powerwalk i 25 min och i morse vaknade jag halv 10 och hoppade bokstavligen talat i mysbyxor med en gång och gick ut på en powerwalk på 50 min innan frukost. duktig är jag tycker jag, det hände en del saker när jag var ute och gick nu bland annat att 6 bilar skrämde mej så mycket att jag hoppade till, en hund lika stor som kossan som stod jämte med ett horn upp och ett ner (snyggt) förföljde mej och lite så. och kallt var det men ingen slår min fina outfit, svarta mysbyxor grå förstor fleese(hur stavas det) vit/lila idrottsskor och rosa basker. igår var den snyggare dock, svarta mysbyxor lila/vita skorna svart skinnjacka skinnhandskar och den rosa baskern haha!

igår satt jag och tänkte länge på det här med min rökning och ja, jag vill ju inte vara så beroende av något att jag låter det styra min dag. mamma frågade om jag ville med till gbg idag och det ville jag ju men jag tackade nej för jag visste att det inte skulle funka med rökningen (kan inte röka inför mina föräldrar) så jag lät alltså rökningen vinna mot att shoppa i gbg med min mamma. när jag sa det till adam sa han bara 'du planerar verkligen hela dagen efter cigg' och det är ju hemskt. när man var liten och fick vänta på tåg eller buss så blev man irriterad nu tänker man 'oh va bra jag hinner ta en cigg'
men sen när jag tänkte att 'okej jag slutar' så känndet set helt hjälplöst. när suget sätter i så känns allt så långt borta och konstigt. jag mår konstigt. jag blir arg och rastlös och kan inte sitta still. och vem är jag utan ciggen? vad gör man när man ät ute och går? vad gör man när man väntar på bussen? fikar? nej det verkar som om jag inte är mogen att sluta än. men jag tänker mycket på det så det kommer hända.

mycket tänkande idag alltså haha

snart kommer sötnadine till mej här på landet fint :D

x emma k.

Kommentarer
Postat av: shnögg bög

hon nadine, hört att hon ska va bra i sängen, ta reda på de åt mig så ja vet om de e värt att banga ;O

2008-10-27 @ 14:57:39
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0