kängponk!

Precis klar för dagen, har tagit en dusch och nu sitter jag på balkongen i bara t-shirt fint väger alltså!

dagen började vid 8.30 då vi tog oss upp och åt frukost sen ner till stranden, sjukt fint var det fast det blåste mycket



idag gjorde jag en fotografering och 2 visningar, fint men tröttsamt.
fotograferingen var för någon tidning med portugals bästa fotograf, det var ganska flummigt skulle hoppa omkring på catwalken och på frontrow bänkarna och vara high fashion.
sminkningen var fin dock


sen var det dags för första visningen och den var liksom helt vanlig osv.

den andra dock var galen.
vi börjar med hair and make up


helt galet så att säga, sen när sminket kom med så var det typ som svarta sträck på kinderna och helt svarta ögonbryn
men visningen var galet kool. först så började det med att en tjej gick ocg drog en byggställning som var täckt av papper tillsammans med 4 killar utan tröjor(!)
sen drog killarna av pappret och i byggställningen stod det tjejer som skulle klättra ner och sen gå. sjukt koolt.

håret var omöjligt att borsta ur, tog typ 1h och var nästan den värsta smärta jag kännt.

idag satt vi och pratade om hur mycket vi tjänar på denna fashion week och det rrsulterade i att img hade tvingat dem att betala mej en summa som ingen annan fick så vi kom överrens om att jag skulle säga att jag inte visste hur mycket jag fick för det här till någon annan haha intressant huh? xD

Dagens hottie är att googla anton ekelund, för han gör fin musik.
so, google it: anton ekelund

Dagens nottie är min tå!
bröt den i mars och de tvingar mej fortfarande att gå i klackskor fastän jag haltar omkring.
deras fel om jag inte ens kan gå om ett tag.

nej nu ska jag sova, visningar imon med.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: julia

Nej men stackars ditt hår! Skulle du inte kunna skriva någon gång om hur du blev modell och så??

2008-10-11 @ 23:25:26
URL: http://bulls.devote.se
Postat av: anton

I'd google you. for sure!

hoppas allt är bra med dig, emma.

saknar dig :)

2008-10-12 @ 17:14:29
URL: http://myspace.com/antonekelund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0