love in a threesome.

Varit i Vara i några dagar sjuuukt fint, men jag har så mycket kännslor som bubblar i mej.

att träffa Malin var helt underbart. den tjejen får mej alltid att le, att vi inte träffats på 2 år har inte förändrat hur bra vänner vi är. allt var precis som vanligt när vi pratade, och prata är det vi är bäst på. vi kan ta vilken litn grej och analysera sönder den totalt, Daniel, Malins sambo höll på att bli galen på oss när vi började diskutera vad vi skulle äta och det tog flera timmar haha.


min galna farmor.


Underbara Malin.

jag har fått tre perspekriv på kärlek dessa dagar.

först när jag och farmor satt i bilen påväg dit så pratade vi om farfar och henne och den nya mannen hon träffar.
och det hon och farfar hade är van jag vill ha i livet. hon sa att farfar var hennes stora kärlek och hon kommer aldrig släppa någon annan in i livet på det sättet och även att hon träffar andra nu kommer hon aldrig flytta in till någon annan eller att någon får flytta in i hennes och farfars lägenhet även att hon aldrig kommer gifta om sej för hon och farfar lovade varandra evig kärlek och att de ska dela grav, och det kan dom ju inte göra om hon gifter om sej. det är det finaste jag vet och jag beundrar henne verkligen för det.

det andra är Malin och Daniel. de är 20 och 22 och de har varit tillsammans i 3½ år, de bor ihop och de har det verkligen bra. sjukt fin lägenhet och båda jobbar. Malin sa även att hon vill ha barn snart och att jag ska bli gudmor, hoppas verkligen du var serriös med det nu tjejen!!! haha ;)
De har även så att om något händer med dem så går typ pensionssparandet och sånt till den andre, sååå sött.

den tredje är rellationen mellan S och M. vill inte nämna namn för att det är för privat för mej att näma det.
Hon är så lycklig och det märks så väl att hon tycker om honom och han med men utnytjar läget. som när jag och malin var där och vi satte oss ner för att äta glass så sätter han sej bara i soffan medan hon plockar fram, sen sätter hos sej och då säger han 'ska vi inte dricka nägot med?' och hon tar sej upp och hämtar det med, och det är HAN som bor där.
och alla kommentarer om allt som han inte vet något om. men att jag vet att jag inte kan göra något. blä!


jag och Malin kollade på the eye, sjukt bra film. inte som en vanlig rysare uten med en bra handling och ett sjukt bra slut.
värd att se.

Precis innan jag åkte hem så kollade vi på se upp för dårarna, också en riktigt fin film. jag är ju ett stort fan av svenska filmer så helt kalrt värd att se.
Daniel fick tag på min kamera med och han var väldigt intresserad av den, så det går när man har en bra kamera. haha


Paret i sin lägenhet :)


Precis som förr i tiden.


Malin och Daniels fisk fick jag en bild på haha.


Sötbollar, tack för att jag fick bo hos er och att jag hade så kul!

men nu är jag hemma och det var varigt några sjukt fina dagar som jag hoppas händer snart igen.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0