Brooklyn babe

okej har nu alltså lämnat manhattan och bosatt mej i brooklyn, ganska hemskt faktiskt men jag har en grymt snygg lägenhet!

var ute i förrgår och herregud, det vill jag inte ens prata om. haha eller jo lite. träffade Maxx som jag lärde känna i Sinnagpore, gick till high bar där jag träffade Eric, sjukt trevlig kille. sen gick vi vidare till marcee (tror det stavas så?) sen tjatade Stazja ihjäl mej så jag tog med mej Maxx och nån mer kille jag träffade till tenjune där jag träffade alla fina människor. sen åkte jag hem.

idag var det fullt med castings och så, gjorde även looks för en designer, vilket är sjukt tråkigt. men sen mötte jag upp Ellington co och åt lunch sen chillade vi på union square en stund innan jag var tvungen att åka till Brooklyn igen.
och nu sitter jag här i min lägenhet och har det tråk. har en miljon castings och fittings imon.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Heeej :D

kul att du skaffat blogg man är himla nyfiken på vad du göra ute i världen ..

de skulle vara kul me massa fina bilder också !!

hadet bra !

2008-09-03 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0