Lugn dag.

Är så sjukt trött, var hemma hos isaiah igår med Marscha, Stakesause, Fraser, Stazja, Ellington och Tim det var fint men jag var sjukt trött så jag tvingade Ellington att åka hem med mej. vi kollade på film, 28 days later eller något hette den. vaknade lite försent men hann till YSL iallfall, när jag skulle gå så vaknar Ellington och säger 'where was my swedish alarm?' för mamma brukar ringa på mrogonen och då vaknar han av att jag pratar svenska haha.

Nu är jag hemma i Brooklyn och ska duscha och så, sen in till manhattan igen när Ellington fattar att han ska vakna. haha

min Stazja har 4 presentationer idag, så kul!

om bara 6 dagar åker jag till London, det blir fint. fast då måste jag träffa johan för det har jag lovat, det blir nog lite jobbigt. men Britney är ju där med så jag klarar mej.

NI BORDE KOMMA OCH HÄLSA PÅ MEJ DET ÄR BILLIGT ATT FLYGA TILL LONDON!

nej nu ska jag duscha

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Nikki

London! :D

2008-09-10 @ 15:49:08
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0