Magiskt men tragiskt

Håkan får beskriva helgen

För inget är logiskt
För att Ingenting är magiskt
Och det är så tragiskt
Så jag springer tillbaks till dig

Behöver lite kärlek från fel sort
Och sympatier från fel håll.

Jag har börjat ett nytt liv idag.
nyttig, hälsosam och ta hand om mej själv.
började med att jag faktiskt tog av mej alla smycken som jag alltid har på mej
iklusive alla mina festivalband(!)
sen tog jag en dusch och gjorde en ansiktsmask (nivea honey)
sen provade jag ett knep som jag läste om i veckorevyn
att värma oliv olja och lägga i påsar och sätta på fötterna.
just nu känns det som om det funkar faktiskt :)
sen har jag druckit 20 kilo grönt te och gjort manikyr och pedikyr (dashing diva, det som används backstage på NY fashion week)
ska snart gå ut och gå, måste gå och köpa cigg haha.


allt detta hände för att jag i helgen insåg att jag inte kan leva som jag gör, och också för att vårat internet strejkade i 3 dagar och för att pappa fick för sej att vi behövde bättre bild på teven så den har inte heller varit brukbar på hela dagen fören nu, och ja bilden  är väl bättre fast det gjorde ju ingen större skillnad haha.

ja just det ja, jag stannar i habo ett tag, jag kommer stänga av min mobil så länge jag klarar av att vara utan den.
så det blir nog svårt att få tag på mej. bara så ni vet liksom.

Nej om jag skulle gå nu då kanske

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag saknar dig. och om du ska vara i Habo ett tag tycker jag att vi borde träffas <3

2008-09-27 @ 19:18:17
Postat av: Anonym

hej,vi kan blogga tillsamans:) typ lära oss snygga layoter osv. så dem blir top notch! hehe.Skämt å sido. Men hoppas du mår bra emma(K)

2008-09-28 @ 11:22:51
URL: http://szofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0