one year later..

haft tre fina dagar hemma i sverige med mina vänner.
varit och hälsat på i skolan och så med, det var spännande.

Nu sitter jag hemma och är trött och kollar på factory girl. verkligen en film jag tipsar om.

för ett årsen idag tog mitt liv en vändning. en vändning som var svår att handskas med väldigt länge men som jag nu accepterat. i couldnt face a life without your light, ungefär så var det men nu känns det okej och vi är vänner och allt känns bra. han ringde innan och det känndes bra att kunna prata som vanliga vänner om saker och ting.

nej nu ska jag rädda mitt godis från min kanin.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: schnög bög

bollen får inte dodis, då blir den en "BOLL" O.o

2008-09-24 @ 08:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0