emotional

Idag gick jag en visning för Sihna stanic. hade koolaste rosa klänningen så jag var glad. kom dit för tidigt så jag fick sitta och vänta ett tag men det gjorde inget för det fanns mat och grejer haha. sen hadejag en casting för bora aksu, älskar hans kläder. fick på mej en rosa klänning igen, jag älskar rosa haha.

nu är jag på mitt hotellrum och tråkar för Eva har en fitting så jag kan inte träffa henne än. Britney bestämmde att vi ska gå tillbaka och flörta med bartändern igen ikväll. bra ide!

Jag finns tydligen på en annan blogg med en bild från när jag gick Erin Wassons presentation där jag har over size kläder och ja jag är väl ganska smal och så men de kläderna är inte så smikrande för mej eftersom jag ser smalare ut än vanligt och folk har roat sej med att skriva att jag ser ut som ett skelett, uteliggare, att jag har anorexi osv. NOT KOOL. jag har med kännslor och tog väldigt illa upp av det. folk borde ju ha något bättre för sej på dagarna än att kommentera hur andra människor ser ut? jag har aldrig haft och har inte ätstörningar. en period i mitt liv försökte jag tillochmed gå upp i vikt vilket inte gick. jag vill bara påpeka igen hur mycket det sårade mej och hur onödigt det är att skriva sådant. jag ser ut som vilken annan modell som helst och det är ju inte vårat fel att designers har valt att använda smala människor för att visa sina kläder?! Jag sitter ju inte och skriver till folk att de är tjocka? att säga att jag är äcklig för att jag är smal är ju samma sak som att säga att någon är äcklig för att den är tjock och det tycker ju alla är sjukt elakt, ellerhur? när någon får pikar för att de är tjocka så blir alla arga och säger att det är mobbning, men när man får det för man är smal så är det ingen som bryr sej, det är ju precis lika elakt.hela högstadiet var folk på mej för det, och det gick rykten om att jag hade annorexi och var rädd för att bli tjock för att jag har det i släkten, nu har jag underbara vänner som vet hur det ligger till. så bara snälla, tycker du inte om mitt utseende så var bara tyst. jag har ine tillräckligt med självförtroende för att tackla det.

okej nu har jag klagat tillräckligt. det är en fin dag i london nu ska jag shoppa.

x emma k.


från när jag gick Project runnway visningen i New York.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

älskade du, du är hur fin som helst Emma. det vet du att jag tycker. jag såg vad folk hade skrivit om den där bilden på dig och de är ju så jävla störda så det finns inte. jag blev hur arg som helst. strunta i dem. seriöst. lyssna på oss, dina vänner, för vi vet hur galet jäkla fin och perfekt du är <3



förresten saknar jag dig hur mycket som helst och jag skulle SÅ gärna vilja vara i London med dig nu. du och jag och oxford street eller carnaby street liksom, haha <3

2008-09-18 @ 17:07:12
Postat av: Emelie

Väldigt snygga bilder, Du är enligt mig sjukt fint smal och jag är avis på dina ben.

Vart kan man kolla på fler bilder ?

2008-09-18 @ 17:14:04
URL: http://emelaajj.devote.se
Postat av: Julia

Hej! Läste kommentarerna om dig på den där bloggen och jag blir så arg på de människorna! Det är så sjukt att folk kan bete sig sådär!

Jag tycker i allafall att du är ascool! Skulle när som helst byta liv med dig, för jag går ibland i genom det som du gick igenom på högstadiet. Så himla ballt att du var med på Project Runway visningen, den såg man ju på TV liksom! WOW!

2008-09-18 @ 18:34:17
URL: http://bulls.devote.se
Postat av: jennifer,

jag har sett bilderna du pratar om & tycker inte alls att det är något fel med dem. jag tycker snarare att du ser riktigt bra ut, naturligt vacker.

oh, gick du för leanne? hur tufft som helst.

2008-09-18 @ 19:26:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde du någonsin att du skulle bli så stor? :)

2008-09-18 @ 21:32:43
Postat av: beabea

Läste också kommentarerna, taskigt och dåligt tycker jag.



Jag menar, är man naturligt smal, som jag antar att du är då jag läser det du skrivit nu, så ska man inte behöva ta skit för det liksom. Det är ju bara snyggt. Jag tycker att du är snygg och skitgrym!

2008-09-19 @ 00:32:25
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Loppan

Jisses folk är så avundsjuka så det finns inte. Du gör det som de flesta tjejer drömmer om !



:)

2008-09-19 @ 14:34:41
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Felicia.

BRA SKRIVET!

2008-09-19 @ 21:06:34
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: Aliciamaria

Du är enormt vacker, vill jag säga.

2008-09-20 @ 11:55:52
Postat av: Elin (closedown@bdb)

såg deras kommentarer, förfärligt att de skriver så om en annan människa. du är jättefin, stå på dig.

2008-09-20 @ 12:10:41
URL: http://magicmushroomz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0