homecomin queen

okej, img har visst uppfattat det här lite fel.

visst jag har varit ute en del, men jag har hela tiden haft uppsyn med när jag måste upp pch så. och om jag ska upp tidigt så har jag bara varit med och inte druckit och sen gått hem för att sova före de andra. jag har alltid mitt jobb i åtanke och jag bryr mej visst om det för annars hade jag ju bara skitit i det ellerhur? liksom inte ens gått upp på morgonen för att gå till mina castings? det känndes verkligen när carina ringde och sa att jag inte ska till paris och milano, jag såg verkligen fram emot paris.

nog om det. idag hade jag massa castings och jag gick på alla!!!
träffade johan och nu är vi på mitt hotellrum och beställde room service så jag kan gå och lägga mej sen.

så nu ska jag gå på mina jobb och castings och sen hem och sova. sen åker jag hem till sverige och stannar där tills img tycker att jag kan resa igen. kul..

nu ska jag duscha.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är med i lisaplace.devote.se (stor bild på dig)

2008-09-16 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0