counting down

nu är jag hos linda igen haha jag typ flyttar in här.
igår var vi ute med gänget och det var ganska roligt faktiskt ända tills vi skulle byta klubb och inte kom in för att det var för sent hmmmm...

så vi åkte till champs elysee för att äta pizza, då fick jag åka moppe med yoan och det var fint hahaha.
sen hem till linda och sooooov och nu ska vi till donken vilket vi alltid gör när dagen efter haha

just det ja! på söndag kommer jag hem till lilla sverige igen, spännande spännande!
har en jätte delad åsikt om det, vill hem och träffa alla men samtidigt älskar jag att vara här, det är svårt och jag kommer sakna alla här så mycket och jag kommer sakna paris så himla mycket, och malika! min underbara bokare..

ahja nog med tårdrypande tankar nu, för nu är det donken som gäller och jag ska njuta av mina sista dagar i paris så mycket jag kan och på lördag eller vänta det är imon så är vi bjudna på födelsedagsfest hos megan.....har en kännsla av att det kommer bli galet eller så hhaaha

för tre dagarsen åkte jag 2 dagar till ett slott i fountainbleau or what ever och jobbade för rosebuzz, det var fint men jag fick nackspärr och mitt huvud satt fast i ett läge!!!!!! helt sjukt det var den värsta smärtan på länge så assistenterna sprang till apoteket och köpte piller och krämer och efter att fotografen, oleg btw, hade masserat mej i typ 2h så kunde jag flytta huvudet ur det läget så då kunde jag titta till höger och rakt fram men vänster var ju omöjligt såklart och så är det idag med, hatar nackspärr!
sen var det så att vi fotade utomhus med och jag har dragit på mej en trevlig förkylning så hör lagom till att jag ska hem. ont i halsen och sånt kul.
men det blev snygga bilder och jag fick ju fota på slottet där de spelade in de tre musketörerna eller vad den filmen nu heter.

sen dagen efter det tog jag tåget vid 6 på morgonen från gare du nord och gick av i bryssel som ligger i belgien! för det vet jag nu haha där jobbade jag för l'officiel så det var ju kul. snygga bilder och ett roligt team, jag hade kul!

klä på mej var det ja..

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ska bli GALET kul att få hem dig :) <3

2009-04-03 @ 15:05:55
Postat av: nadine

du kommer hem. det är BRA :D:D:D:D YEY! <3

2009-04-04 @ 11:56:27
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0