kenzo

nu har jag pratat med min agent igen och jag åker inte imon.
jag blev nämligen confirmed för KENZO KAMPANJEN!!!!
jag tror jag dör. den fotar jag i paris nästa vecka så jag får vara hemma tills på söndag.

idris och jag har kommit på planen för hur jag ska komma tillbaka till singapore
idris- hmm maybe i can contact img n direct book u
Emma- its worth a shot! tell them u need a maid or something!!
idris- hmm good idea
Emma- ill be great i promice, i cant make food or clean but i can party
idris- thats what im lookin for
Emma- thats wha i thought, im perfect for the job
idris- yup i call img n ask them : ''hey i need a model that can party with me for 5 days a week''
Emma- HAHA theyll be like, well we only have one model for that, itll be emma shes only good for partying
idris- hahhaa...we'll send u a swedish model name emma...shes good for tht...we got good feedbacks from our clients

ja ni fattar, jag saknar idris!

nu har jag fastnat framför desperata hemmafruar sen ska jag sova.
imon ska jag träffa william lite tänkte jag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller verkligen med Emelie som har kommenterat "påsken". Skulle verkligen vara jätte intressant ifall du skulle ha tid till att berätta hur du blev modell, hur mycket du reser, vad din familj tycker om det, ja allt du kan komma på. För jag vill nämligen bli modell själv men är bara 166. Men vissa top-modeller upptäcktes vid 18 års ålder, och än har jag ju inte växt klart :)! Details gril, please :)

KRAM!

2009-04-15 @ 15:00:01
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-15 @ 15:05:27
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0