nineteen.

nu är jag nitton och så.
känner ingen större skillnad, hade tillochmed glömt att det var idag haha
allt är så stressigt med att jag ska åka igen och att våran katamaran måste seglas från gbg så det blir inget firande, men det gör inte så mycket, jag har ju firats minsat 18 ggr i mitt liv haha.

idag har jag bara varit hemma för jag mådde uruselt i morse vaknade av att jag inte kunde andas och så vidare.
tog en massa vitaminer och åt en citron mådde lite bättre och sen kom min kusin sara hit och vi fikade på gräsmattan med te och bullar fiiint<3

sen installerade jag mitt nya sims, typ lägenheter eller något, fattari nte riktigt men det löser sej nog sen:)

fick frågan om jag och emma är tillsammans, och alltså nej haha. jag bara gillar att pussa på henne haha. hon är helt enkelt en av de bästa människor jag vet och jag är otroligt lyckligt lottas att hon är min vän.

ikväll, alltså fredagkväll, blir det bongo tycker jag, kom dit!?

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket underbart och roligt liv du verkar att leva.! Din blogg skulle vara stor, så att alla fick läsa och se hur det är att vara en supermodell! :)hihi Bara några frågor ;)

Hur mkt pengar tjänar du på ett jobb ungefär.

Är dina föräldrar långa?

Vad är dina mål, några speciella?



Och det sista, grattis :)

2009-04-17 @ 01:04:37
Postat av: Tilda

Tror du att man har någon modell karriär om man är ca168-169, fast i och för sig s¨å har jag ju inte växt klart ännu? Knappt någon som är 170. Kate Moss har ju lyckats ;)och en VS' modell som är endast 169 laetitia casta. Man kan ju alltid hoppas, elle hur :)

GRATTIS

2009-04-17 @ 01:15:50
Postat av: nadine

tror du att jag skulle kunna bli modell :O höhö. skämt åsido. men.. ikväll blir det PARTY som fan :* Pusshjärtat <3

2009-04-17 @ 10:21:15
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0