sightseeing

igår så åkte jag och träffade johan och sophie, de ville ut och kolla i london, jag hatar sightseein men hängde på ändå.
först åkte vi till st paul, en kyrka som tydligen är känd eller något, tände ett ljus för farfar och sen gick vi vidare. anlände vid tower hill, tower of london och london bridge. sen åkte vi till knightsbridge, vi ville kolla lite på harrods men kom lite försent det stängde sex på söndagar så vi åkte hem till johan och beställde pizza från domminos köpte chips och redbull och bänkade oss framför teven och kollade först på pulp fiction, bara för att den filmen är så bäst och sen på twilight för att jag är beroende. under hela den filmen så satt jag och sophie och dog eftersom edward är snyggast i världen. vi skulle egentligen ha kollat på the exocism of emily rose med men det vågade inte sophie.

idag är det så otroligt dåligt väder, det regna och är kallt ända in i lägenheten. sitter i mitt rum med jocktröja och skakar, inte okej!

men men wayne ringde iallafall igår och sa att han var framme i ny och att allt var bra och det var ju bra eller så, saknar..

nu ska jag gå och knarka nässpray för min förkyldning vill inte ge sej.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0