london shout out.

Igår var en konstig kväll, jätte fin och jätte jobbig på samma gång.
det vae waynes sista kväll i london. nu är han på ett plan till nyc.
den började bra iallafall, vi gick till nandos och åt lunch, efter det gick vi till tgi fridays och jag drack en redbull.
efter det gick vi hem till waynes co lägenhet där det var chill tills ty kom hem och var lite tipsy så han sätter på jätte hög musik, säger till mej att sluta vara så tyst och trött för att jag gör wayne trött med haha. och sen började han rappa och dansa balett (stavning?) måste tillägga att båda wayne och ty är extremt duktiga på freestyle. vet inte hur många timmar jag har suttit och lyssnat på dem när de rappat.

sen tog jag och wayne en taxi till en china tang där freddie och hand peeps var, och åt middag. och efter det åkte  vi till någon klub vid oxford för tt hämta ty co för att sedan åka till jalouse.
efter någon timme säger wayne att han snart ska åka till flygplatsen då tjurar jag ihop fullständigt och vi började bråka.
då åkte jag wayne ty sei (det är deras andra rumskompis och jag har ingen aning om hur man stavar hans namn men så uttalar man det iallafall) och 2 andra tjejer hem till lägenheten där vi pratade ut och sen tog jag en bil hem och då fick jag gulligaste smset. 'sorry bout this morning baby, guess i was upset that im leavin u in london, an a litle shaken that im already loving u.' SÖÖÖT!
och nu  är det tomt, jag har hängt med honom och hans två kompisar så mycket nu i några dagar att nu är det helt tomt.
men det fixade sej ganska fort, johan frågade om jag ville träffa han och sophie och det vill jag ju, mitt krav var att jag skulle få äta på burgerking haha.

nu kommer det lite bilder då, det är en blandning och jag vet att det kommer bli mest festbilder men jag har liksom inte tagit kort på när vi hänger i lägenheten haha. men tro inte att jag bara festat för det för så är det inte :)



det finns fler fina bilder men de kommer på fb :)
för nu fick johan damp på att jag inte åkt än haha.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0