sömnen.

jag kan inte sova. jag ska upp om 2 och en halv timma och jobba för harpers hazaar och jag kan inte sova
tankar snurrar runt i huvudet och hjärtat slår okontrolerat så fort jag blundar.
jag gäspar och känner mej trött men kan omöjligt sova. vad är det för fel?

har varit så dum, så mycket jag ångrar, vill göra ogjort. nu!
varför är jag inte stark nog att säga vad jag vill, göra som jag vill.
im out here livin a lie.

jag kommer vara helt död imon och jag kan inte göra något åt det.
vart är johans sömntabletter när jag behöver dem?

har försökt med det mesta, gjorde te och rökte samtidigt som jag läste ut en bok. inte ens det fick mej att bli trött.


ge mej sömn. eller en redbull eller två om sisådär 2h så jag håller mej vaken genom dagen. sen några till efter det eftersom tatsura har bokat in en agentur middag med vattenpipa.

slå mej i huvudet någon, så jag deckar.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

gumman. kom hit till Shanghai lite! här sover man hur bra som helst, och det finns inga problem alls. hoppas allt ordnar sig. hör av dig om det är något <3

2009-08-21 @ 03:56:15
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-21 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0