workinday's over.

idag har jag jobbat för spur mag igen. gjorde 2jobb för dem igår och som sagt idag med. samma fotograf som igår jennifer från the states haha. vi fotade utan AC så jag höll på att dö men det blev riktigt fina bilder och jag kan ju bara säga att diesels nya kollektion är helt underbar.

snart ska jag ut och träffa lite folk, har inte träffat typ en människa på hela veckan pga jobb så det ska bli fint. karolina åkte hem igår, mindre roligt men en mindre person i sängen hahaha.
fast jag hörde ett rykte om att david ska sova på vårat golv? haha.

lyssnar på klaxons och funderar på om jag ska duscha.
köpte en hello kitty engångskamera på den helt underbara affären vi har här nere. vet inte om jag har berättat om den, det är 6 våningar och de har allt, ALLT man kan tänka sej där inne. har aldrig hänt att vi behövt något och de ine har det. även helt onödiga saker som en stor gummi kyckling lixx haha. love love love.

igår var jag inne i roppongis djuraffär som är jätte känd för de har så söta djur. och ja verkligen jag var fast där inne hos en chihuahua valp och jag och johan funderade serriöst på att köpa den. det gick liksom inte att släppa den med blicken. det enda konstiga med det stället är att vissa av djuren bara är 1 månad gamla och då ska de ju inte få vara borta från sin mamma. men herregud vad de var söta.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fick mig en överraskning innan, du är med i Aftonbladet ju :D

2009-08-09 @ 15:49:30
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0